Mi az a Facebook-képpont?

A Facebook önmagában nem egy csoda fegyver. Csak a Facebookon nem lehet hatékonyan eladni, viszont a jó marketing rendszernek fontos és pénzteremtő eleme. Honlap és webáruház tulajdonosoknak a Facebook-képpont használata kötelező, hisz konverziókövetésre, optimalizálásra és remarketingre egyaránt használható.

Facebook-képpont

Mi az a Facebook-képpont?

A Facebook-képpont a webhelyedhez tartozó JavaScript-kódrészlet, amely lehetővé teszi, hogy a hirdetési kampányaidhoz méréseket és optimalizálást végezz, valamint célközönségeket hozz létre. A Facebook-képpont használatával a webhelyen az emberek által különböző eszközökön végrehajtott műveleteket felhasználhatod a facebookos hirdetési kampányaid hatékonyabbá tételére.

A Facebook-képpont az alábbi lehetőségeket nyújtja:

  • Eszközök közötti konverziók mérése: Megnézheted, hogy az ügyfeleid hogyan váltanak az eszközök között a konverziót megelőzően.
  • A megjelenítés optimalizálása azokra, akik nagyobb valószínűséggel cselekszenek:Biztosíthatod, hogy a hirdetéseidet olyan emberek lássák, akik nagyobb valószínűséggel hajtják végre a várt műveletet, például a vásárlást vagy az űrlap kitöltését.
  • A webhely látogatóiból célközönség automatikus kialakítása ismételt megcélzáshoz: Egyéni célközönségeket hozhatsz létre az olyan emberekből, akik a webhelyeden végrehajtanak megadott műveleteket, például felkeresnek egy termékoldalt, kosárba helyeznek vagy megvásárolnak egy terméket.
  • Hasonmás célközönségek létrehozása Több, a legjobb ügyfeleidhez hasonló ember elérése
  • Dinamikus termékhirdetések megjelenítése Releváns és időszerű hirdetések létrehozása a Facebookon a webhelyeden megtekintett termékek alapján.
  • Hozzáférés a célközönséggel kapcsolatos elemzésekhez Tudnivalók arról, hogyan állíthatsz össze célközönséget a webhelyed látogatói közül.

 

A fenti információk a Facebook súgójából származnak, ahol a Facebook-képpont létrehozásának módját is megtalálod:

https://www.facebook.com/business/help/everyphone-standard/651294705016616?helpref=faq_content

 

Segítségre van szükséged a Facebook hirdetésed elindításához vagy optimalizálásához? Jelentkezz és szívesen állok rendelkezésedre! 

Facebook szolgáltatások

 

 

 

További olvasnivalók hasonló témában:

✿ Virágutazó Facebook szolgáltatások

✿ Facebook hirdetések rejtelmei

✿ 10 ok, amiért elmenekülnek a honlapodról

✿ Mielőtt webáruházat nyitnál – tényadatok a webáruházakról

Kerüld el a bírságot az adatvédelmi elvek betartásával

Szeretnél több ingyenes tudást kapni? Kövesd a Virágos marketing tippeket a Facebookon, hogy ne maradj le semmiről.

Iratkozz fel a Hétfői papírusz hírlevélre, hogy már hétfő reggel inspiráló tippeket kapj az üzleted felvirágoztatásához.

Csatlakozz a Virágos marketing tippek zárt csoporthoz, hogy együtt ötletelve még eredményesebb lehess!

Nézd meg ezeket is!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .