Mi az a Facebook-képpont?
A Facebook önmagában nem egy csoda fegyver. Csak a Facebookon nem lehet hatékonyan eladni, viszont a jó marketing rendszernek fontos és pénzteremtő eleme. Honlap és webáruház tulajdonosoknak a Facebook-képpont használata kötelező, hisz konverziókövetésre, optimalizálásra és remarketingre egyaránt használható.
Mi az a Facebook-képpont?
A Facebook-képpont a webhelyedhez tartozó JavaScript-kódrészlet, amely lehetővé teszi, hogy a hirdetési kampányaidhoz méréseket és optimalizálást végezz, valamint célközönségeket hozz létre. A Facebook-képpont használatával a webhelyen az emberek által különböző eszközökön végrehajtott műveleteket felhasználhatod a facebookos hirdetési kampányaid hatékonyabbá tételére.
A Facebook-képpont az alábbi lehetőségeket nyújtja:
- Eszközök közötti konverziók mérése: Megnézheted, hogy az ügyfeleid hogyan váltanak az eszközök között a konverziót megelőzően.
- A megjelenítés optimalizálása azokra, akik nagyobb valószínűséggel cselekszenek:Biztosíthatod, hogy a hirdetéseidet olyan emberek lássák, akik nagyobb valószínűséggel hajtják végre a várt műveletet, például a vásárlást vagy az űrlap kitöltését.
- A webhely látogatóiból célközönség automatikus kialakítása ismételt megcélzáshoz: Egyéni célközönségeket hozhatsz létre az olyan emberekből, akik a webhelyeden végrehajtanak megadott műveleteket, például felkeresnek egy termékoldalt, kosárba helyeznek vagy megvásárolnak egy terméket.
- Hasonmás célközönségek létrehozása Több, a legjobb ügyfeleidhez hasonló ember elérése
- Dinamikus termékhirdetések megjelenítése Releváns és időszerű hirdetések létrehozása a Facebookon a webhelyeden megtekintett termékek alapján.
- Hozzáférés a célközönséggel kapcsolatos elemzésekhez Tudnivalók arról, hogyan állíthatsz össze célközönséget a webhelyed látogatói közül.
A fenti információk a Facebook súgójából származnak, ahol a Facebook-képpont létrehozásának módját is megtalálod:
https://www.facebook.com/business/help/everyphone-standard/651294705016616?helpref=faq_content
Segítségre van szükséged a Facebook hirdetésed elindításához vagy optimalizálásához? Jelentkezz és szívesen állok rendelkezésedre!
További olvasnivalók hasonló témában:
✿ Virágutazó Facebook szolgáltatások
✿ Facebook hirdetések rejtelmei
✿ 10 ok, amiért elmenekülnek a honlapodról
✿ Mielőtt webáruházat nyitnál – tényadatok a webáruházakról
✿ Kerüld el a bírságot az adatvédelmi elvek betartásával
Szeretnél több ingyenes tudást kapni? Kövesd a Virágos marketing tippeket a Facebookon, hogy ne maradj le semmiről.
Iratkozz fel a Hétfői papírusz hírlevélre, hogy már hétfő reggel inspiráló tippeket kapj az üzleted felvirágoztatásához.
Csatlakozz a Virágos marketing tippek zárt csoporthoz, hogy együtt ötletelve még eredményesebb lehess!