Ezt kaptam az Év Anyavállalata 2016 versenytől
Az Év Anyavállalata 2016 versenytől sokat vártam, még többet kaptam. A tegnap kihirdetett eredmény sok meglepetést tartogatott számomra, még sem ezek jelentik a legtöbbet.
A verseny első fordulója után már tudni lehetett, hogy nincs szégyenkezni valóm, hisz bekerültem a 12-es döntőbe és ettől rosszabb helyen már nem végezhetek.
A közönségszavazáson végül a 128 jelölt közül a 8. helyen végeztem, ami igen nagy öröm számomra, hisz azt jelenti, hogy jelentős, elkötelezett és lelkes olvasótábort tudhatok magam mögött. Nagyon köszönök minden egyes szavazatot, ezek hosszú ideig erőt, biztatást adnak a folytatáshoz! Ezzel az eredménnyel sikerül a tavalyi 9. helynél előrébb végeznem.
Ami igazán meglepetés volt, két különdíjat is sikerült bezsebelnem és nem is akár milyeneket:
A HarmoNet – www.harmonet.hu Harmonet “Legjobb Önismereti honlap” különdíja, annak a vállalkozó anyukának, akinek a vállalkozása legtöbbet tesz az emberek lelki fejlődéséért: 300.000 Ft értékű hirdetési lehetőség konzultációval a Harmonet.hu oldalon:
Nagy Jucó
Bótáné Kádas Ella kineziológuswww.ertekesvagy.hu 3 db, 2 különböző Értékes vagy! önismereti és önbizalom-erősítő kártyacsomagot tartalmazó ajándék, egyenként 5000 Ft értékben a 45 év feletti vállalkozó anyukáknak:
Szabó Katalin
Nagy Jucó
Egyedné Anna
Nagyon köszönöm a díjakat!
És nagyon köszönöm, hogy olvastok, támogattok, lelkesítetek!
A verseny végeredménye itt tekinthető meg:
Mit kaptam még az Év Anyavállalata versenytől?
A verseny nem egy napról szól, annak több hosszútávú hozadéka van.
A versenybe való nevezés már megint egy jó alkalom volt, hogy átgondoljam, hol tartok most, hova jutottam eddig és mik a további céljaim. Segített, hogy rákoncentráljak a vállalkozásomra és elindítsa a gondolkodásom a hogyan tovább irányba.
A nevezéssel egy igen olvasott oldalon, rangos mezőnyben volt alkalmam bemutatni a vállalkozásomat. Az oldalra kitett linkek alapján sokan átkattintottak az oldalaimra, hogy még jobban megismerjék tevékenységemet. Tavaly több későbbi üzleti partnerem is ezen a csatornán talált rám. (Linképítési szempontból is kiváló.)
A megmérettetés, a verseny mindig ösztönzőleg hat egy vállalkozóra. Bár időnként el is bizonytalanított, hogy valóban ott-e a helyem a sok ügyes anyuka közt, megerősítéseket is adott. A verseny ideje alatt több rajongója lett a Facebook oldalaimnak, új érdeklődőkkel bővültek a csoportjaim és Hétfői papirusz hírlevélre feliratkozottak száma is nőtt.
A közönségszavazáskor kiderült, hogy nemcsak az olvasóim számíthatnak rám, én is rájuk. Értékelik az erőfeszítéseimet, a munkámat és ezt hajlandók szavazataikkal is a tudomásomra hozni. Azzal, hogy a döntőbe kerültem, jogot nyertem arra is, Vida Ági, a Gazdagmami brand létrehozója egy 10 perces videó interjút készítsen velem.
Sok erőt, vállveregetést, bátorítást és megerősítést kaptam a folytatáshoz.
Köszönöm, hogy idén is ott lehettem és köszönöm, a sok mindent, amit az Év Anyavállalata 2016 versenytől kaptam!
Tetszett a cikk? Kövesd a Virágos marketing tippeket a Facebookon, hogy ne maradj le semmiről és iratkozz fel a Hétfői papírusz hírlevélre, hogy már hétfő reggel inspiráló tippeket kapj az üzleted felvirágoztatásához.