Facebook hirdetés mi fán terem?

A Facebook hirdetés egyre kevésbé megkerülhető ahhoz, hogy valóban sok emberhez eljusson az üzenetünk. Aki alapvető információk nélkül kezd hozzá, annak bizony itt is keményen meg kell fizetnie a tanuló pénzt. 

 

FB hirdetési alapok

 

A Facebook hirdetések vállalkozások fizetett üzenetei, amelyek a saját megfogalmazásukkal szólalnak meg, és amelyek segítségével elérhetik azokat az embereket, akik a legfontosabbak a számukra. A hirdetők létrehoznak egy hirdetési fiókot, megtervezik a hirdetéseiket és a Facebook által biztosított lehetőségeket kihasználva eljuttatják az üzenetet a célközönséghez. A Facebook utólag számlázza ki a hirdetési díjakat.

 

A Facebookot egyre többen használják és egyre több a feltöltött tartalom is. Ma már 1,6 milliárd felhasználója van világszerte és a csak a napi lájkok száma több mint 6 milliárd. A hatalmas mennyiséget egyszerűen képtelenség megmutatni, ezért a Facebook különböző algoritmusokat használ a feltett tartalmak megjelenítéséhez. Az algoritmusok titkosak és a Facebook folyamatosan finomítja azokat. A legutóbbi változtatással megpróbálják kiszűrni az értékes tartalmakat és azokat előnyben részesíteni a többi tartalommal szemben.

 

A Facebook hirdetések a képernyő konkrét helyein, az úgynevezett elhelyezéseken helyezhetők el. A hirdetések megjelenhetnek a hírfolyam asztali és mobilos verziójában és a Facebook jobb oldali oszlopában. A mobilalkalmazásokat használó hirdetők a célközönség-hálózaton keresztül a Facebookon kívül is megjelentethetik a hirdetéseiket. Sőt egy ideje már az Instagramon is hirdethetünk a Facebookról indítva.

 

A hirdetések kezelése egyáltalán nem bonyolult, de csak úgy tud hatékony lenni a hirdetés, ha annak célja, célcsoportja, üzenete jól meghatározott, figyeljük az eredményeket és ha kell beavatkozunk, javítunk rajta.

 

A hirdetési alapok megismeréséhez készítettem egy ingyenesen letölthető, 10 oldalas tanulmányt az alábbi témaköröket érintve:

  • Mi az a Facebook hirdetés és miét kell hirdetni?
  • Tévhitek a hirdetésekkel kapcsolatban
  • Mennyibe kerül a Facebook hirdetés?
  • Hirdetések felépítése
  • Mi az a hirdetési fiók?
  • Hirdetési célok (típusok) és kiválasztásuk
  • Mi az a remarketing?
  • Hirdetési szabályok
  • Milyen a tökéletes hirdetés?
  • Legnagyobb hirdetési bakik
  • Így kezdj hozzá

 

A Facebook hirdetési alapokat innen tudod letölteni:

https://viragutazo.hu/facebook-hirdetesi-alapok/

 

Ha nem akarsz elveszni a hirdetések útvesztőjében és szívesebben bíznád a hirdetéseid egy sok tapasztalattal rendelkező profira, ajánlom a Facebook hirdetési szolgáltatásaimat:

https://viragutazo.hu/facebook-szolgaltatasok/

 

 

Tetszett a cikk? Kövesd a Virágos marketing tippeket a Facebookon, hogy ne maradj le semmiről és iratkozz fel a Hétfői papírusz hírlevélre, hogy már hétfő reggel inspiráló tippeket kapj az üzleted felvirágoztatásához.

 

Szívesen beszélgetnél másokkal marketing ötletekről és/vagy kérdéseid vannak, amire szeretnél választ kapni? Csatlakozz a Virágos marketing tippek zárt csoporthoz, hogy együtt ötletelve még eredményesebb lehess!

 

Köszönöm a megosztásokat!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nézd meg ezeket is!

Tetszett a cikk? Kövesd a Virágos marketing tippeket a Facebookon. Szívesen beszélgetnél másokkal marketing ötletekről és/vagy kérdéseid vannak, amire szeretnél választ kapni? Csatlakozz a Virágos marketing tippek zárt csoporthoz, hogy együtt ötletelve még eredményesebb lehess!  

Iratkozz fel a Hétfői papírusz hírlevélre, hogy már hétfő reggel inspiráló tippeket kapj az üzleted felvirágoztatásához!

Hétfő papirusz hírlevélre feliratkozás
Az adatok megadásával kinyilvánítod, hogy kéred a hírleveleket. A hírlevél feliratkozás két lépéses, úgynevezett Opt-in rendszerben történik, az első emailben küldött linkre kattintással válik véglegessé.
Adatkezelési tájékoztatót megismertem, a felhasználási feltételeket elfogadom
*= kötelező
A feliratkozáskor megadott emailt bizalmasan kezelem, azt csak is a Hétfői papirusz hírlevelek küldésére használom. A címeket nem adom át harmadik félnek. További információkat az Adatkezelési tájékoztatóban találsz.

A weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezd a sütik használatát, vagy zárd be az oldalt. További információ

Az Uniós adatvédelmi törvény értelmében tájékoztatlak, hogy a balkonada.hu honlapon "cookie"-kat, magyarul vagy "sütiket" használunk. A sütik kicsi, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el a számítógépeden, hogy minél egyszerűbbé és személyre szabottá tegye számodra a böngészést.
A sütiket bármikor letilthatod vagy újra engedélyezheted a böngésző beállításaiban. Amennyiben a tiltást nem teszed meg, illetve ha a "Rendben" feliratú gombra kattintasz, azzal elfogadod a sütik használatát.

További információért a sütikről és az adatkezelésről kattints az alábbi linkre:
Adatkezelési tájékoztató

Bezárás