Facebook hirdetés mi fán terem?

A Facebook hirdetés egyre kevésbé megkerülhető ahhoz, hogy valóban sok emberhez eljusson az üzenetünk. Aki alapvető információk nélkül kezd hozzá, annak bizony itt is keményen meg kell fizetnie a tanuló pénzt. 

FB hirdetési alapok

A Facebook hirdetések vállalkozások fizetett üzenetei, amelyek a saját megfogalmazásukkal szólalnak meg, és amelyek segítségével elérhetik azokat az embereket, akik a legfontosabbak a számukra. A hirdetők létrehoznak egy hirdetési fiókot, megtervezik a hirdetéseiket és a Facebook által biztosított lehetőségeket kihasználva eljuttatják az üzenetet a célközönséghez. A Facebook utólag számlázza ki a hirdetési díjakat.

A Facebookot egyre többen használják és egyre több a feltöltött tartalom is. Ma már 1,6 milliárd felhasználója van világszerte és a csak a napi lájkok száma több mint 6 milliárd. A hatalmas mennyiséget egyszerűen képtelenség megmutatni, ezért a Facebook különböző algoritmusokat használ a feltett tartalmak megjelenítéséhez. Az algoritmusok titkosak és a Facebook folyamatosan finomítja azokat. A legutóbbi változtatással megpróbálják kiszűrni az értékes tartalmakat és azokat előnyben részesíteni a többi tartalommal szemben.

A Facebook hirdetések a képernyő konkrét helyein, az úgynevezett elhelyezéseken helyezhetők el. A hirdetések megjelenhetnek a hírfolyam asztali és mobilos verziójában és a Facebook jobb oldali oszlopában. A mobilalkalmazásokat használó hirdetők a célközönség-hálózaton keresztül a Facebookon kívül is megjelentethetik a hirdetéseiket. Sőt egy ideje már az Instagramon is hirdethetünk a Facebookról indítva.

A hirdetések kezelése egyáltalán nem bonyolult, de csak úgy tud hatékony lenni a hirdetés, ha annak célja, célcsoportja, üzenete jól meghatározott, figyeljük az eredményeket és ha kell beavatkozunk, javítunk rajta.

A hirdetési alapok megismeréséhez készítettem egy ingyenesen letölthető, 10 oldalas tanulmányt az alábbi témaköröket érintve:

  • Mi az a Facebook hirdetés és miét kell hirdetni?
  • Tévhitek a hirdetésekkel kapcsolatban
  • Mennyibe kerül a Facebook hirdetés?
  • Hirdetések felépítése
  • Mi az a hirdetési fiók?
  • Hirdetési célok (típusok) és kiválasztásuk
  • Mi az a remarketing?
  • Hirdetési szabályok
  • Milyen a tökéletes hirdetés?
  • Legnagyobb hirdetési bakik
  • Így kezdj hozzá

Ha nem akarsz elveszni a hirdetések útvesztőjében és szívesebben bíznád a hirdetéseid egy sok tapasztalattal rendelkező profira, ajánlom a Facebook hirdetési szolgáltatásaimat:

https://viragutazo.hu/facebook-szolgaltatasok/

Nézd meg ezeket is!

You may also like...

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .