Facebook hirdetés mi fán terem?
A Facebook hirdetés egyre kevésbé megkerülhető ahhoz, hogy valóban sok emberhez eljusson az üzenetünk. Aki alapvető információk nélkül kezd hozzá, annak bizony itt is keményen meg kell fizetnie a tanuló pénzt.
A Facebook hirdetések vállalkozások fizetett üzenetei, amelyek a saját megfogalmazásukkal szólalnak meg, és amelyek segítségével elérhetik azokat az embereket, akik a legfontosabbak a számukra. A hirdetők létrehoznak egy hirdetési fiókot, megtervezik a hirdetéseiket és a Facebook által biztosított lehetőségeket kihasználva eljuttatják az üzenetet a célközönséghez. A Facebook utólag számlázza ki a hirdetési díjakat.
A Facebookot egyre többen használják és egyre több a feltöltött tartalom is. Ma már 1,6 milliárd felhasználója van világszerte és a csak a napi lájkok száma több mint 6 milliárd. A hatalmas mennyiséget egyszerűen képtelenség megmutatni, ezért a Facebook különböző algoritmusokat használ a feltett tartalmak megjelenítéséhez. Az algoritmusok titkosak és a Facebook folyamatosan finomítja azokat. A legutóbbi változtatással megpróbálják kiszűrni az értékes tartalmakat és azokat előnyben részesíteni a többi tartalommal szemben.
A Facebook hirdetések a képernyő konkrét helyein, az úgynevezett elhelyezéseken helyezhetők el. A hirdetések megjelenhetnek a hírfolyam asztali és mobilos verziójában és a Facebook jobb oldali oszlopában. A mobilalkalmazásokat használó hirdetők a célközönség-hálózaton keresztül a Facebookon kívül is megjelentethetik a hirdetéseiket. Sőt egy ideje már az Instagramon is hirdethetünk a Facebookról indítva.
A hirdetések kezelése egyáltalán nem bonyolult, de csak úgy tud hatékony lenni a hirdetés, ha annak célja, célcsoportja, üzenete jól meghatározott, figyeljük az eredményeket és ha kell beavatkozunk, javítunk rajta.
A hirdetési alapok megismeréséhez készítettem egy ingyenesen letölthető, 10 oldalas tanulmányt az alábbi témaköröket érintve:
- Mi az a Facebook hirdetés és miét kell hirdetni?
- Tévhitek a hirdetésekkel kapcsolatban
- Mennyibe kerül a Facebook hirdetés?
- Hirdetések felépítése
- Mi az a hirdetési fiók?
- Hirdetési célok (típusok) és kiválasztásuk
- Mi az a remarketing?
- Hirdetési szabályok
- Milyen a tökéletes hirdetés?
- Legnagyobb hirdetési bakik
- Így kezdj hozzá
Ha nem akarsz elveszni a hirdetések útvesztőjében és szívesebben bíznád a hirdetéseid egy sok tapasztalattal rendelkező profira, ajánlom a Facebook hirdetési szolgáltatásaimat:
https://viragutazo.hu/facebook-szolgaltatasok/