Mi az a Facebook üzleti oldal?

A Facebook üzleti oldal (rajongói oldal) cégek, vállalkozások, márkák, híres emberek (politikus, zenész, színész) Facebook felülete. Rajongók gyűjtésére, vevőszerzésre, hirdetések feladására jól használható.
Az üzleti oldalra rálépve nem ismerősök, hanem a kedvelések számát látjuk. A kedvelések száma azt mutatja, hogy hány ember fejezte ki tetszését az oldal tetszik gombjának megnyomásával.

 

FB_üzleti

Az üzleti oldalt csak privát profilhoz kapcsolva lehet létrehozni. Egy privát profilhoz több üzleti oldal is tartozhat. Nem érdemes viszont egy témára, egy vevőkörnek több üzleti oldalt létrehozni, hisz a több oldal több munkát is jelent, előny viszont nem túl sok származik belőle. Az üzleti oldalnak több, maximum 50 kezelője is lehet különböző jogosultságokkal. Ha több ember kezel egy oldalt, az oldal kezelői mindig látják, hogy egy bejegyzést ki készített, míg ez a nagy közönség számára rejtve marad.

Javaslom, hogy egy üzleti oldalnak minimum két adminisztrátora legyen. Ezzel biztosítható, hogy ha az egyiket korlátozza a Facebook vagy bármi történik az illetővel, az üzleti oldal akkor is elérhető maradjon.

A Facebook üzleti oldal egy remek lehetőség ingyenes reklámozásra, de vannak szigorú szabályok, amiket be kell tartanod, ha nem szeretnéd, hogy a munkád kárba vesszen. Egy nem megfelelőnek ítélt bejegyzésért tiltólistára kerülhetsz. (Például egy erotikus képért, ha nincs az oldalad 18 év felüliekre korlátozva). A szabályok súlyos megszegése akár azt is maga után vonhatja, hogy a Facebook letörli az oldalt.

Fizetős hirdetésekben oldal lájkokat gyűjthetünk, egy Facebook bejegyzést reklámozhatunk vagy akár a honlapunkra irányíthatjuk a hirdetésre kattintókat.
Üzleti oldal nevében is hozzászólhatunk más oldalak bejegyzéseihez, illetve közzétehetünk tartalmakat is idegen oldalakon. Üzleti oldal is lájkolhat egy másik oldalt, arra azonban nincs mód, hogy üzleti oldallal belépjünk csoportokba.

Érdemes áttanulmányozni az üzleti oldalakra vonatkozó irányelveket, hogy megtudd, mit lehet egy oldalon, és mit nem.
Az irányelvek elérhetősége:
https://www.facebook.com/page_guidelines.php

Gyakran látni, hogy vállalkozások nem üzleti oldalként, hanem privát profilként vannak fenn a Facebookon. Többnyire ez nem tudatos döntés eredménye, sokkal inkább információ hiánynak tudható be.

Itt elolvashatod, miért nem éri meg privát profilt létrehozni üzleti oldal helyett:

https://viragutazo.hu/facebook-profil-kontra-uzleti-oldal/  

 

Kövesd a Virágos Marketing Tippeket a Facebookon is és  iratkozz fel a Hétfői papírusz hírlevélre, hogy már hétfő reggel inspiráló tippeket kapj az üzleted felvirágoztatásához!

Nézd meg ezeket is!

You may also like...

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .