KezdőlapMarketing eszközökMarketing a virágüzletekben

Hozzászólások

Marketing a virágüzletekben — 4 hozzászólás

  1. Kedves Jocó,

    értékelem a törekvését, közérthető nyelvezetét (a szájbarágós szöveg már önmagában is jelzi a célcsoportot amelynek szól) és nem áll szándékomban megbántani, de amit ön marketingnek nevez az bizony távol áll a lényegtől.
    Láthatóság, drága/olcsó termékek elhelyezése, reklámanyag, image kiallakítás, ár-diszkrimináció és reklámkommunikáció csak néhány része a bolti-marketingnek amire nagyon nagy hangsúlyt kell fektetni.

    Amennyiben anyagát egy piaci árusból lett boltosnak szánta, akkor neki biztos eladható, de ez még nem jelent egyben szakmaiságot is.

    • Kedves István!
      Köszönöm a hozzászólást.
      Jól gondolja, az írást valóban nem doktori disszertációnak vagy akadémiai székfoglalónak szántam.
      Ez csupán egy gondolatébresztő a virágüzlet tulajdonosoknak, hogy nem kell megijedni a marketingtől és egyszerűbb, mint gondolnák.
      És nem utolsó sorban a marketingtevékenységet nem kampány jelleggel kell űzni.
      A visszajelzések alapján elérte célját és számomra ez számít.
      Virágos szép napot kívánok!
      Nagy Jucó

  2. Mindig kíváncsian várom az újabb fejleményeket,

    • Köszönöm Mária! Igyekszem a továbbiakban is új és hasznos dolgokat írni.
      Virágos szép napot kívánok:
      Nagy Jucó