Milyen a tökéletes Facebook hirdetés?

Jogos a kérdés: létezik olyan, hogy tökéletes Facebook hirdetés? Természetesen igen. Megalkotni nem egyszerű, de törekedni érdemes rá, hisz minél eredményesebb a hirdetés, annál több pénzt hoz és fajlagosan annál kevesebbe kerül a vállalkozásnak. Nézzük is milyen lenne egy tökéletes Facebook hirdetés! 

rossz honlap

A tökéletes hirdetés pont azokhoz az emberekhez ér el, akikhez szeretnéd és ők pont azt teszik, amit mondtál nekik (tetszik gomb megnyomása, termék megvásárlása, stb). Ne feledd, hogy a hirdetésed az emberek hírfolyamában jelenik meg és úgy kell érezzék, hogy oda is illik. A hirdetési kép az emberek figyelméért az ismerőseikről és családtagjaikról szóló hírekkel verseng.

Ez kell a tökéletes Facebook hirdetéshez:

  • szabályosság: hirdetési szabályok betartása, anélkül nem is indul el,
  • jó célzás: megfelelő célközönség, hogy azokat érd el, akiket szeretnél, jól válaszd meg a demográfiát, élethelyzetet, érdeklődést, eszközt,
  • kreatív hirdetési tartalom:
    • érzelmekre hat: mutasd meg az embereket, akik a termékedet használják, ne csak magukat a termékeket,
    • minőségi, nagyfelbontású kép, nem feltétlen kell saját fotó, nyugodtan választhatsz a Facebook ingyenes, profi képeket tartalmazó adatbázisából is,
    • koncentrált üzenet: a képet körülvágva csak a fontos részét hagyod meg,
    • megfogja a nézőt: megragadó kérdés, felhívás vagy állítás, pl. Szeretnéd, ha rólad áradoznának az irodában a csajok?, A nők szerint az ideális férfi a kolléganőire is gondol. Nőnapkor is!
    • nem használ frázisokat, elcsépelt szavakat,
    • nem beszél rébuszokban, tömören, egyszerűen kifejezi a lényeget,
    • összetéveszthetetlen: tükrözi a márka személyiség jegyeit, a cég értékrendjét és filozófiáját,
    • a megcélzott közönségnek megfelelő: ha az emberek két, egymástól eltérő csoportját próbálod elérni, próbálj meg két külön hirdetést létrehozni, és az üzenetet a két csoport számára eltérő képet vagy szöveget használva testre szabni,
    • egyértelmű felhívást (call to action) tartalmaz: Vedd meg most, Kattints és tudd meg a részleteket, stb,
    • a kevesebb több: egyszerű szöveg, meghökkentő, de a témába vágó kép.

A beállításokkal kapcsolatban fontos szabály, fogadd el, amit a Facebook ajánl. Ha megjelenés alapú hirdetést javasol, akkor ne akarj minden áron kattintás alapon fizetni. Hidd el nem lehúzni, átrázni akar, hanem elégedett vevőt szeretne, aki szívesen hirdet legközelebb is. Ezáltal pedig még több hirdetést és még több hirdetési bevételt elérni.

Köszönöm a megosztásokat!