Sikertörténetek a Facebookon

Sikertörténetek a Facebookon is léteznek. Sőt mi több szép számmal találunk rá példákat virágos berkekben is. A Flora Magazin felkérésére kifaggattam néhány Facebook oldal tulajdonost a titkaikról.

Ellenőrzőlista weboldal kötelező tartalmi elemeihez

Sikertörténetek a Facebookon

Napjaink egyik legsokoldalúbb és legköltséghatékonyabb közösségi média eleme a Facebook. Egyetlen más marketingeszköz sem rejt annyi lehetőséget magában, mint a legelterjedtebb közösségi háló, ahol rengeteg ingyenes lehetőség is támogatja az üzleti célok megvalósulását. Márkaépítés, közösségépítés, vevőszerzés, termékeladás, kapcsolati tőke építése, kapcsolatok ápolása, hogy csak néhányat említsek a közösségi média üzleti fókuszú funkció közül. Kisvállalkozóként megkerülhetetlen, közel 5 millió regisztrált magyar felhasználója van és jelentős részük napi szinten használja is. A virágüzlet tulajdonosok, a virágtermesztők és a virágkereskedők közül is egyre többen felismerik a Facebook jelentőségét és a legfontosabb, sőt gyakran az egyetlen marketingeszközként használják. Szép számmal akadnak sikertörténetek is, ezekből szemezgettem.

A virágos szakmákban tevékenykedők fókusza és ezzel a kommunikációja sem lehet egységes. Másként kell elérni és megszólítani egy kis virágüzlet leendő vevőit, mint egy webáruházat is üzemeltető áruházlánc vásárlóit. Különböző méretű, felépítésű, szolgáltatási körű és motivációjú üzleti oldalak gazdáit faggattam ki a tapasztalataikról, a sikerük titkáról. Megtudakoltam a céljaikat, a posztolási szokásaikat, a Facebook kiegészítő funkcióival kapcsolatos véleményüket. Kerestem a választ arra, hogy állnak az újdonságokhoz, illetve az ingyenes lehetőségeken túl használnak-e fizetős hirdetéseket. Rákérdeztem a legnagyobb sikerekre és negatív tapasztalatokra is. Kíváncsi voltam, hogy miben látják saját eredményességük titkát, valamint mit tanácsolnának azoknak, akik most kezdik el használni a Facebookot.

Ezt a cikket most a sorozat felvezetőjének szántam.Szépen sorban jönnek majd a siker történetek, amik közt lesz egészen pici oldal is, ezer alatti lájk számmal és 180.000-es hobbi kertészetnek szóló oldal is. Megszólal majd az Oázis áruház illetékese és a virágküldés terén is nagy sikerrel berobbant DiFiori marketingvezetője.

Kattints a Facebook sztorik megtekintéséhez!

https://viragutazo.hu/tag/facebook-sztorik/

Tetszett a cikk? Kövesd a Virágos marketing tippeket a Facebookon, hogy ne maradj le semmiről és iratkozz fel a Hétfői papírusz hírlevélre, hogy már hétfő reggel inspiráló tippeket kapj az üzleted felvirágoztatásához.

Szívesen beszélgetnél másokkal marketing ötletekről és/vagy kérdéseid vannak, amire szeretnél választ kapni? Csatlakozz a Virágos marketing tippek zárt csoporthoz, hogy együtt ötletelve még eredményesebb lehess!

Nézd meg ezeket is!

You may also like...

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .