A honlapok többsége üzleti célt szolgál, azért hozták létre, hogy jövedelmet termeljen. A webáruházakra különösen igaz ez. Ahhoz, hogy egy honlap vagy webáruház pénzt tudjon hozni a tulajdonosoknak látogatókra van szükség. A mai rohanó világunkban és az eszméletlen mennyiségű internetes reklámzajban nem könnyű kitűnni. A honlapra bevonzott látogatókat azonnal meg kell győzni. Nem elég, ha kellő számú látogató érkezik az oldalra, azokat ott is kell marasztalni. Ha a látogatót az első 5-10 másodpercben nem ragadja a honlap, már röpül is tovább.

Nem vagy elégedett a honlapot pénztermelő képességével?

Nem találnak rá a honlapodra a vevők?

Megtalálnak a keresőkből a potenciális ügyfelek, de nem vásárolnak?

Szeretnéd tudni miért nem vásárolnak?


Segítek kinyomozni hol a bibi és garantálom, hogy hónapokon belül legalább duplájára nő a vevőid száma! 

 

Szolgáltatások, amik segíthetnek

Honlap, webáruház tervezés

A honlap és webáruház létrehozás egyik sarkalatos pontja az átgondolt, célirányos tervezés. Sokan vállalnak holnap készítést úgy, hogy csak és kizárólag kódolásra, a megjelenésre koncentrálnak. Egy pénzteremtő honlaphoz nem elég a jó design, ennél azért többre van szükség. A látogatók megszerzésének és megtartásának stratégiáját már a kezdetekben érdemes kidolgozni. Szolgáltatások keretében olyan fontos szempontokat is figyelembe veszek, mint pl. a webergonómia, felhasználó barát kialakítás, gyors betölthetőség, internetes keresőbarát kialakítás, vevő marasztaló technikák, stb. Már a tervezésnél is nagy hangsúlyt kell feltetni a látogatószerzés legfőbb eszközére, a kereső optimalizálásra.

Honlap, webáruház elemzés, optimalizálás

Nem elég, ha elkészült egy honlap, azt időnként optimalizálni is kell. Egyre többen interneteznek tabletről, mobil telefonról, az Ő igényeik kielégítésével is számolni kell. A kereső motorok algoritmusa folyamatosan finomodik, változik. Ha valaki ezeket nem követi nyomon, nem reagál a változásokra, nem fordít időt és energiát a tartalomfejlesztésre, akkor azt tapasztalja hogy egyre kevesebb látogató érkezik az oldal. Az oldalra érkező látogatók megtartásához nem csillogó-villogó honlapokra, webáruházakra van szükség, hanem releváns, értékes tartalmakra. Minden eldől már az első 5-10 másodpercben. Ha ez az idő arra sem elég, hogy betöltődjön a honlapod, már el is vesztettél egy potenciális vevőt. Szolgáltatásom keretében átvilágítom a honlapod, webáruházad és javaslatot teszek látogató szerző és vevőszerző módosításokra.

Kulcsszókutatás, elemzés

Releváns látogatók szerzésének egyik legolcsóbb módja a keresőmotorok (pl. Google,  Ask, Yahoo, stb) találati listáján való jó helyezés. A keresőmotorok a kulcsszavak alapján találnak a honlapra. Nem elég a honlapot egy-két kulcsszóra optimalizálni, itt is a nagy számok törvénye uralkodik. Sokkal több potenciális vevőt érhetünk el több kisebb értékű kulcsszóval, mint egyetlen naggyal. A kulcsszavak ráadásul erősítik egymás hatását és így hoznak egyre több látogatót az oldalra. A kulcsszókutatás nem egyszeri tevékenység, időnként érdemes visszatérni rá és újabb kulcsszavakat keresve előkelő helyet szerezni a keresőkben.

Keresőoptimalizálás

A keresőmotorok találati listáján elfoglalt hely nagyban befolyásolja az oldal látogatóinak számát. Az olvasók több, mint 80%-a csak az első oldalon feljövő találatokat nézi, abból választja, ki a meglátogatandó honlapot, webáruházat. A keresőoptimalizálás nem csak a kulcsszavak megfelelő kiválasztásáról szól, ez annál sokkal összetettebb feladat. A kulcsszavak mellett a linképítés is fontos szerepet kap.

Tesztelések, próbavásárlások

Ha van egy új terméked, szolgáltatásod, amit szeretnél megismertetni a piaccal, vállalom, hogy letesztelem és objektív véleményt írok róla, amit feltehetsz a honlapodra, webáruházadra vagy akár én is megjelentetem a blogjaim egyikén. Fenntartom magamnak a jogot, hogy általam silány minőségűnek ítélt termék tesztelését ne vállaljam. Szívesen végzek dokumentált, objektív próbavásárlásokat akár a saját, akár a konkurenciád webáruházában.

Google Analytics (Google Elemző) adatok elemzése

A látogatók számának, a látogatás időtartalmának, a megtekintett weboldalak számának mérésére legjobb eszköz a Google Analytics (Google Elemző) szoftver. Az adatok elemzéséből kiderül az üzleti célok teljesülése, honnan jöttek a látogatók, mit csináltak az adott oldalon, hol hagyták el a honlapot. Az elemzés adatot szolgáltat pl. ahhoz, hogy kiderüljön miért hagytak ott egy teli kosarat a webáruházban. Az elemzés adatait figyelembe véve javaslatot teszek a folyamat és a holnap, webáruház javítására.

Google Adwords hirdetések optimalizálása, kezelése

A Google Adword hirdetések nem megfelelő beállítással nem hogy pénzt nem termelnek, de az összes hirdetésre költött összeg olyan, mint ha egy feneketlen zsákba dobálnád. A rosszul megírt vagy rosszul célzott hirdetés rengeteg elköltött pénzt és kevés olyan látogatót hoz, akiből aztán vevő válik. Vállalom, hogy olyan Adwords hirdetéseket hozok létre, amik többszörösen megtérülnek.

Google és Facebook remarketing beállítás, kezelés

A nehezen és sokszor drágán megszerzett látogatókat ostobaság futni hagyni. Segítek, hogy után kövesd azokat, akik már jártak a honlapodon. Remarketing beállításával utána nyúlhatsz például a webáruház kosárelhagyóinak is, akik aztán nagyon eséllyel vásárolnak.

Youtube csatornák létrehozása

A Google robotok “szemében” sokkal hitelesebbek azok a vállalkozások, amik minél több médiában megtalálhatók. A virágos témák látványosak, nagy érdeklődésre tartanak számot. Érdemes saját videókat készíteni és azokat egy Youtube csatornán elhelyezni.

 

Hogy működik?

Honlap és webáruház szolgáltatásaimat a jelenlegi helyzet felmérése és az elvárt követelmények megfogalmazása után adott és elfogadott árajánlat alapján végzem.

A szolgáltatásokra 100%-os elégedettségi garanciát vállalok. Ha úgy érzed, hogy nem megfelelő az általam készített írásos anyag, addig javítom, amíg elfogadhatónak nem találod. Ha végképp nem tudunk szót érteni, nem tudunk hatékonyan együttműködni, további kérdések nélkül visszafizetem a szolgáltatás teljes összegét. De tényleg! És nincs harag.

Tízszeres diszkréció garancia keretében biztosítom, hogy a tudomásomra jutott üzleti titkokat csak is a Te céged fellendítésére használom fel, azokat nem adom tovább, nem árulom el konkurenseidnek. Ha bizonyíthatóan ennek az ellenkezője történik, az általad fizetett szolgáltatási összeg tízszeresét fizetem vissza neked.

Fontosnak tartom, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsak ügyfeleimnek, amelyek elősegítik a vállalkozásuk fejlődését, fejlesztését. Minden vállalkozás egyedi és speciális, ezért ügyfeleim igényeit maximálisan figyelembe véve mindenki részére személyre szabott megoldást kínálok.

 

Megrendelés

Ide kattintva megtudhatod, hogy miért érdemes engem választanod, itt pedig azt is elárulom, hogyan dolgozunk együtt.

Tedd fel további kérdéseidet vagy kérj egyedi árajánlatot az alábbi űrlap kitöltésével!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Telefonos visszahívást (kötelező)
kéreknem kérek

Telefonszám (opcionális)

Tárgy (opcoinális)

Honlap URL (opcionális)

Üzenet szövege

Tetszett? Ismerősödnek is hasznára válhatna? Megköszönöm, ha megküldöd másnak is!