Category: Üzleti magatartás, etikett
Üzleti magatartás, etikett, viselkedés a vevőkkel.
Miért is állítom azt, hogy a miért a legfontosabb kérdés egy vállalkozás életében? Mert a miértre adott válasz dönti el, hogy milyen irányba, hogy érdemes haladni. A miért válasza meghatározza a célt, azt irányt, a motivációt....
Mindannyian mások vagyunk, egyedi gondolkodás- és látásmóddal. A kollégák között a virágüzletekben is óhatatlanul adódnak konfliktusok. Ezeket nem tragédiaként kell felfogni, egyszerűen csak megoldandó helyzetek, amiket megbeszéléssel, hatékony kommunikációval orvosolni lehet. Nem két nap...
A Facebookon kaptam egy kérdést, ami szerintem többeket érinthet, ezért itt a blogban válaszolok rá. A kérdező a neve elhallgatását kérte, ahhoz viszont hozzájárult, hogy feltegyem kérdését és itt adjam meg rá a választ....
Vállalkozónak lenni nem egyszerű dolog. Jó vállalkozónak még kevésbé. A jó vállalkozó igazi vezető, aki mindig tudja az irányt és tudja hogy kell másokat is irányban tartani. A siker titka többnyire az emberi kapcsolatoktól,...
Az internet terjedésével nemcsak az elénk táruló lehetőségek kiaknázását kell megtanulnunk, hanem ezeken az eszközökön követendő magatartást is. Az egyik legfontosabb szabály, a szerzői jogok védelme, aminek a későbbiekben egy külön bejegyzést szentelek. Most...
A minőség egy vállalkozás életében olyan alapkövetelmény, amit a hosszútávon gondolkodók nem hagyhatnak számításon kívül. Csakis az a vállalkozás életképes, amelyik nagy hangsúlyt fektet a minőségre is. Pár hónapig lehet létezni úgy is, hogy...