Virágkötő álláshirdetések feladása hatékonyan

Az év kezdettel megszaporodtak a Virágutazó honlapra feladott virágkötő álláshirdetések. Ami egy részt örvendetes, másrészt viszont elszomorító. Főleg, amikor látom, hogy hirdetés szövegezése sem a legmegfelelőbb. 

Virágkötő álláshirdetések

 

Sikeres álláshirdetés feladása nem is olyan egyszerű, mint sokan gondolnák. Gyakran kimaradnak lényeges információk, amik aztán kudarchoz vezetnek vagy épp feleslegesen rabolják a hirdető idejét. Összegyűjtöttem hát, hogy mit kellene tenni a hatékonyabb hirdetésekért.

Az álláshirdetés feladási űrlapot úgy készítettem el, hogy azt kitöltve semmilyen lényeges információ ne maradjon ki (feladó, elérhetőség, stb). Ezekkel nincs is baj,ezek megvannak, de a tartalmi rész gyakran hiányos.

 

Javaslatok hatékony virágkötő álláshirdetések feladásához

A hirdetés szövegébe írj bele minél több hasznos információt, hogy elkerüld a felesleges, időrabló hívásokat.

Ügyelj a helyesírásra! Nem vet rád jó fényt, ha hanyagul, igénytelenül megírt hirdetést adsz fel. A hirdetések szövegébe nem javítok bele, így ha valamit helytelenül írsz, az úgy kerül ki az oldalra.

Tegyél be linkeket. A virágüzlet honlapjára vagy Facebook oldalára mutató linkkel megmutathatod a jelentkezőknek, hogy milyen környezetben, milyen elvárt szinvonalon kell majd dolgozniuk. Ha pedig munkát keresel, érdemes a munkáidat tartalmazó albumra mutató linket betenni, így a leendő munkaadóid eldönthetik, hogy elég kreatív vagy-e megfelelő szinvonalúak-e számukra az alkotásaid.

Álláskeresőként mindenképp írd be a szövegbe az alábbiakat:

  • csak főállás érdekel-e vagy részmunkaidő vagy alkalmi munkavállalás is,
  • milyen végzettséggel, szakmai gyakorlattal rendelkezel,
  • vannak-e speciális igényeid
  • hol keresel munkát (az ország melyik részén, melyik városban, stb),
  • számítógépes ismereteid vannak-e,
  • nyelvismerettel hogy állsz,
  • írd bele, hol dolgoztál előtte, mutasd meg a referenciáid.

 

Munkaadóként ne hagyd ki a szövegből:

  • munkavégzés helye,
  • munkavégzés ideje (főleg, ha speciális , pl. este 22.00-ig, napi 12 óra, csak hétvégi, stb),
  • főállás, részmunkaidő, vagy esetleg csak alkalmi munkavállalás,
  • mik a fontosabb elvárások a jelentkezővel szemben (szakmai tapasztalat, kreativítás, nyelvismeret, végzettség, stb)
  • milyen pluszt tudsz biztosítani (cafetéria, bejárás költségtérítése, stb).

 

Nyugaton az új trend az, hogy az álláshirdetésekben nem az elvárások kapják a legnagyobb hangsúlyt, hanem az ígéretek. A hirdetések stílusa megváltozott, sokkal inkább a munkavállalóról szól, hogy ezzel édesgessék magukhoz a legjobb munkaerőt. A cégek azzal igyekeznek magukhoz vonzani a munkavállalókat, hogy kihangsúlyozzák, mennyi előnyt tudnak biztosítani számukra. Egy fiatalnak fontos pl. a szakmai fejlődés, a csapatmunka, a sok szabadidő. Az idősebb korosztály jobban értékeli a bejelentett munkahelyet, a biztonságot, a megbízhatóságot.

Bátran próbálkozz te is ilyen új stílusban megfogalmazni az álláshirdetésed. Sokkal jobban úgy érzi majd az álláskereső, hogy hozzászól a hirdetés és a szokatlan formátumú hirdetésre is jobban felkapják a fejüket az emberek. Nagyon jó módszer, hogy kitűnj a sok sablonos blabla közül. 

Bár nem egyszerű manapság jó állást és megbízható és jó munkaerőt találni, a hatékonyan megírt álláshirdetés az első lépés a sikerhez.

 

További olvasnivalók hasonló témában:

✿ Itt tudsz álláshirdetést feladni

✿ Itt találod a virágkötő állást keresők hirdetéseit

✿ Itt éred el a virágkötő állást kínáló munkáltatók hirdetéseit

Szeretnél több ingyenes tudást kapni? Kövesd a Virágos marketing tippeket a Facebookon, hogy ne maradj le semmiről.

Iratkozz fel a Hétfői papírusz hírlevélre, hogy már hétfő reggel inspiráló tippeket kapj az üzleted felvirágoztatásához.

Csatlakozz a Virágos marketing tippek zárt csoporthoz, hogy együtt ötletelve még eredményesebb lehess!

Köszönöm a megosztásokat!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nézd meg ezeket is!

Tetszett a cikk? Kövesd a Virágos marketing tippeket a Facebookon. Szívesen beszélgetnél másokkal marketing ötletekről és/vagy kérdéseid vannak, amire szeretnél választ kapni? Csatlakozz a Virágos marketing tippek zárt csoporthoz, hogy együtt ötletelve még eredményesebb lehess!  

Iratkozz fel a Hétfői papírusz hírlevélre, hogy már hétfő reggel inspiráló tippeket kapj az üzleted felvirágoztatásához!

Hétfő papirusz hírlevélre feliratkozás
Az adatok megadásával kinyilvánítod, hogy kéred a hírleveleket. A hírlevél feliratkozás két lépéses, úgynevezett Opt-in rendszerben történik, az első emailben küldött linkre kattintással válik véglegessé.
Adatkezelési tájékoztatót megismertem, a felhasználási feltételeket elfogadom
*= kötelező
A feliratkozáskor megadott emailt bizalmasan kezelem, azt csak is a Hétfői papirusz hírlevelek küldésére használom. A címeket nem adom át harmadik félnek. További információkat az Adatkezelési tájékoztatóban találsz.

A weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezd a sütik használatát, vagy zárd be az oldalt. További információ

Az Uniós adatvédelmi törvény értelmében tájékoztatlak, hogy a balkonada.hu honlapon "cookie"-kat, magyarul vagy "sütiket" használunk. A sütik kicsi, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el a számítógépeden, hogy minél egyszerűbbé és személyre szabottá tegye számodra a böngészést.
A sütiket bármikor letilthatod vagy újra engedélyezheted a böngésző beállításaiban. Amennyiben a tiltást nem teszed meg, illetve ha a "Rendben" feliratú gombra kattintasz, azzal elfogadod a sütik használatát.

További információért a sütikről és az adatkezelésről kattints az alábbi linkre:
Adatkezelési tájékoztató

Bezárás