Virágkötő álláshirdetések feladása hatékonyan
Az év kezdettel megszaporodtak a Virágutazó honlapra feladott virágkötő álláshirdetések. Ami egy részt örvendetes, másrészt viszont elszomorító. Főleg, amikor látom, hogy hirdetés szövegezése sem a legmegfelelőbb.
Sikeres álláshirdetés feladása nem is olyan egyszerű, mint sokan gondolnák. Gyakran kimaradnak lényeges információk, amik aztán kudarchoz vezetnek vagy épp feleslegesen rabolják a hirdető idejét. Összegyűjtöttem hát, hogy mit kellene tenni a hatékonyabb hirdetésekért.
Az álláshirdetés feladási űrlapot úgy készítettem el, hogy azt kitöltve semmilyen lényeges információ ne maradjon ki (feladó, elérhetőség, stb). Ezekkel nincs is baj,ezek megvannak, de a tartalmi rész gyakran hiányos.
Javaslatok hatékony virágkötő álláshirdetések feladásához
A hirdetés szövegébe írj bele minél több hasznos információt, hogy elkerüld a felesleges, időrabló hívásokat.
Ügyelj a helyesírásra! Nem vet rád jó fényt, ha hanyagul, igénytelenül megírt hirdetést adsz fel. A hirdetések szövegébe nem javítok bele, így ha valamit helytelenül írsz, az úgy kerül ki az oldalra.
Tegyél be linkeket. A virágüzlet honlapjára vagy Facebook oldalára mutató linkkel megmutathatod a jelentkezőknek, hogy milyen környezetben, milyen elvárt szinvonalon kell majd dolgozniuk. Ha pedig munkát keresel, érdemes a munkáidat tartalmazó albumra mutató linket betenni, így a leendő munkaadóid eldönthetik, hogy elég kreatív vagy-e megfelelő szinvonalúak-e számukra az alkotásaid.
Álláskeresőként mindenképp írd be a szövegbe az alábbiakat:
- csak főállás érdekel-e vagy részmunkaidő vagy alkalmi munkavállalás is,
- milyen végzettséggel, szakmai gyakorlattal rendelkezel,
- vannak-e speciális igényeid
- hol keresel munkát (az ország melyik részén, melyik városban, stb),
- számítógépes ismereteid vannak-e,
- nyelvismerettel hogy állsz,
- írd bele, hol dolgoztál előtte, mutasd meg a referenciáid.
Munkaadóként ne hagyd ki a szövegből:
- munkavégzés helye,
- munkavégzés ideje (főleg, ha speciális , pl. este 22.00-ig, napi 12 óra, csak hétvégi, stb),
- főállás, részmunkaidő, vagy esetleg csak alkalmi munkavállalás,
- mik a fontosabb elvárások a jelentkezővel szemben (szakmai tapasztalat, kreativítás, nyelvismeret, végzettség, stb)
- milyen pluszt tudsz biztosítani (cafetéria, bejárás költségtérítése, stb).
Nyugaton az új trend az, hogy az álláshirdetésekben nem az elvárások kapják a legnagyobb hangsúlyt, hanem az ígéretek. A hirdetések stílusa megváltozott, sokkal inkább a munkavállalóról szól, hogy ezzel édesgessék magukhoz a legjobb munkaerőt. A cégek azzal igyekeznek magukhoz vonzani a munkavállalókat, hogy kihangsúlyozzák, mennyi előnyt tudnak biztosítani számukra. Egy fiatalnak fontos pl. a szakmai fejlődés, a csapatmunka, a sok szabadidő. Az idősebb korosztály jobban értékeli a bejelentett munkahelyet, a biztonságot, a megbízhatóságot.
Bátran próbálkozz te is ilyen új stílusban megfogalmazni az álláshirdetésed. Sokkal jobban úgy érzi majd az álláskereső, hogy hozzászól a hirdetés és a szokatlan formátumú hirdetésre is jobban felkapják a fejüket az emberek. Nagyon jó módszer, hogy kitűnj a sok sablonos blabla közül.
Bár nem egyszerű manapság jó állást és megbízható és jó munkaerőt találni, a hatékonyan megírt álláshirdetés az első lépés a sikerhez.
További olvasnivalók hasonló témában:
✿ Itt tudsz álláshirdetést feladni
✿ Itt találod a virágkötő állást keresők hirdetéseit
✿ Itt éred el a virágkötő állást kínáló munkáltatók hirdetéseit
Szeretnél több ingyenes tudást kapni? Kövesd a Virágos marketing tippeket a Facebookon, hogy ne maradj le semmiről.
Iratkozz fel a Hétfői papírusz hírlevélre, hogy már hétfő reggel inspiráló tippeket kapj az üzleted felvirágoztatásához.
Csatlakozz a Virágos marketing tippek zárt csoporthoz, hogy együtt ötletelve még eredményesebb lehess!