Digital Workshop a Google-tól

Digital Workshop a Google ingyenes, komplex tanfolyama, hogy minél többen szert tegyenek azokra az online ismeretekre és készségekre, amelyekkel felfuttathatják a vállalkozásukat, előmozdíthatják a karrierjüket, vagy növelheti az önbizalmukat. 

 

A 23 témakört felölelő tanfolyamot bejelentkezés és a felhasználási feltételek elfogadása után bárki azonnal elkezdheti. Egy-egy témakör leckéi 2-6 videóból állnak, amik egyenként 3-6 percesek. A videók angol nyelvűek, de kérhetünk hozzájuk magyar nyelvű feliratot. A témakör végén kvízkérdésekre válaszolva ellenőrizhetjük az anyag elsajátítását és helyes válaszok esetén egy jelvényt kapunk. A teljes tananyag sikeres feldolgozása után szakértői bizonyítványt tulajdonosai leszünk.

A tanfolyam érinti többek közt a közösségi média szerepét és fontosságát, a videóst tartalmakat, az internetes értékesítést, a webáruházakat és a hirdetéseket is.

 

 

A Digital Workshop témakörei itt tekinthetők meg:

https://digitalworkshop-hu.withgoogle.com/topic-library

 

A saját irányítópultba megtalálhatók a már befejezett és még hátralévő témakörök és itt követhetjük nyomon az előrehaladásunkat is. Bármelyik lecke bármikor újra nézhető és mindenki a saját tempójában, időbeosztásában végezheti a tanfolyamot.

 

Digital workshop a Google-tól

 

A Digital Workshop platformon tehát egy helyen sajátítható el a digitális marketing valamennyi fogása és ezt a tanfolyam sikeres elvégzése után kapott Digital Workshop Online Szakértői Tanúsítvány is bizonyítja.

 

Digital workshop elérhetősége:

https://digitalworkshop-hu.withgoogle.com

 

Csak mellesleg jegyzem meg, hogy a nyitó oldalon a három sikertörténetből kettő virágos témájú.

„Virágzó szolgáltatás – Az Escada Virágszalon 1989-ben, kétfős vállalkozásként indult. Az AdWords indulásával párhuzamosan indították el virágküldő szolgáltatásukat. Mivel már a kezdet kezdetétől használták, az AdWords hatalmas előnyt biztosított és óriási lökést adott a cégnek – a piac élére törtek, bevételük hozzávetőleg megszázszorozódott, ma már tíz főt foglalkoztatnak, és közel 50 000 külföldi partnerük van.”

 

„A CSODASÖVÉNY® ma tizenhat országban van jelen – Tóth Zoltán vállalkozása egy különleges sövénynövény, a rendkívül gyors növekedésű CSODASÖVÉNY® forgalmazásával foglalkozik. 2006-ban, nagyon óvatosan indította el az első AdWords kampányt, majd döbbenten látta, hogy eddigi eszközeikhez képest mennyivel jobban teljesített. „Ma már 16 országban működünk, és megpróbálunk még tovább terjeszkedni. Ha valaki az indulás pillanatában azt mondja, hogy sikerül majd ezt elérnünk, kinevetem!”

Tetszett a cikk? Kövesd a Virágos marketing tippeket a Facebookon, hogy ne maradj le semmiről és iratkozz fel a Hétfői papírusz hírlevélre, hogy már hétfő reggel inspiráló tippeket kapj az üzleted felvirágoztatásához.

 

Szívesen beszélgetnél másokkal marketing ötletekről és/vagy kérdéseid vannak, amire szeretnél választ kapni? Csatlakozz a Virágos marketing tippek zárt csoporthoz, hogy együtt ötletelve még eredményesebb lehess!

 

Nézd meg ezeket is!

You may also like...

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .