Category: Marketing eszközök
Marketing tippek, trükkök: online marketing fogások látogató és vevőszerzéshez, elköteleződéshez, hírlevél küldési praktikák, offline marketing
Az időzítés a Facebook oldalakon egy nagyon hasznos és időkímélő funkció. Egyre több kétségbe esett kérdés kapok arról, hogy hova tűnt el ez a sokak által kedvelt funkció és vajon mit lehet tenni helyette....
Jogos a kérdés: létezik olyan, hogy tökéletes Facebook hirdetés? Természetesen igen. Megalkotni nem egyszerű, de törekedni érdemes rá, hisz minél eredményesebb a hirdetés, annál több pénzt hoz és fajlagosan annál kevesebbe kerül a vállalkozásnak....
Remarketing az egyik legjobb vevő szerző módszer. Lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsünk meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták a honlapunkat. Ha úgy érzed, hogy egy hirdetés követ téged bárhova mész, akkor valószínű remarketing...
Az utóbbi időben hanyagoltam egy kicsit a Facebookot, mert a változtatásaik nem épp jó irányba haladtak, sok volt a hiba és az elérések drasztikus csökkenése is elég mellbevágó. Ráadásul ez a hirdetési árak növekedésével...
Pinterest vagy Instagram? Jó kérdés. Kézenfekvő lenne a válasz, hogy mindkettő. Főleg olyan látványos témánál, mint a virágkötészet. De az időnk általában véges. Gyakran a Facebook mellett vagy anélkül sem fér bele két másik...
Amikor a 2018-as változásokra hívtam fel a figyelmet, már akkor jeleztem, hogy a cégek életében igen fontos és erőforrás igényes kihívás lesz az európai adatvédelmi rendelet, a GDPR szabályainak való megfelelés. A határidő vészesen...
A magyarok 2016-os internetezési szokásairól készített felmérést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) felkérésére az NRC Piackutató Intézet. Aki ezt a blogot olvassa, annak nem kell magyaráznom, miért és mennyire fontos a felmérés...
A Google Analytics rengeteg hasznos és ingyenes eszköze között van egy olyan funkció, amit kevesen ismernek, pedig nagyon jó lehetőséget ad arra, hogy éles adatokon megtanuljuk az analytics használatát. A Google Analytics-demófiók használatát minden...
Facebook hirdetési fiókot kell létrehoznunk, ha szeretnénk hirdetést feladni. A fiók szolgál a szolgál a hirdetési díjak elszámolására, itt követhető nyomon a hirdetés eredményessége. Hirdetési fiókot privát profilhoz tudunk létrehozni, nem pedig oldalhoz. Az első hirdetés...
A Facebook hirdetések kapcsán ez egyik legfontosabb dolog, hogy tisztában legyünk a hirdetések felépítésével, hierarchiájával. Ha ismerjük az alapokat, a lehetőség minél jobb kiaknázásával eredményesebb hirdetéseket tudunk készíteni.Aki csak kiemel egy Facebook posztot, ahogy...