Valentin-napi tippek webáruház tulajdonosoknak

Valentin-napi tippek webáruház tulajdonosoknak is járnak. A csak fizikai üzlettel rendelkezők részére tegnap adtam pár ötletet a Valentin-napi kampány megvalósításához, amiket a webáruházzal rendelkezők is alkalmazhatnak. Most azonban jöjjön pár speciális tipp csak nekik.

Valentin-napi tippek webáruház

Küldj hírlevelet az olvasóknak

Küldj akciós, Valentin-napi témájú hírlevelet a vásárlóidnak és a feliratkozóidnak. Már január végén, február első napjaiban érdemes kiküldeni az emaileket. Mondd el, milyen speciális akcióval, milyen másokkal közös kampánnyal vagy nyereményjátékkal készülsz. Ha időben elkezded a hírlevélküldést, akkor mindenképp figyelj arra, hogy fokozatosan árulj el részleteket a kampányról, hogy fokozd az érdeklődést és mire bejelented a részleteket, már mindenki nyitott pénztárcával várja, hogy nálad költhesse el a pénzét. Küldd ki az akciókkal kapcsolatos információkat 2-3 alkalommal a Valentin-nap előtt. Sőt küldj ki egyet február 15-én is, hogy figyelmeztesd az embereket, ha esetleg elfelejtették, nem ajándékoztak meg valakit, akkor minél előbb pótolják.

Írj blog bejegyzést

Írj blogbejegyzést, ami segít vásárlóid problémájának megoldásában. Adjál Valentin-napi ajándék ötleteket, pl. kinek milyen virágot, virágcsokrot ajánlasz, melyik virággal mit tud üzenni. A virágokon kívül milyen ajándéktárgyat találhat még a webáruházban, pl. ital, csokoládé, ékszerek, mivel tehet különlegessé egy csokrot pl. Swarovski kövek. A férfi hírlevél olvasóknak írhatsz pl arról, hogy miért fontos a nőknek a Valentin-nap vagy hogy segíthet a Valentin-napi ajándék a kapcsolat elmélyítésében, minőségi javításában. Az ünnep történetét, fontosságát hangsúlyozva felkeltheted a vásárlók érdeklődését és ezzel arra sarkalhatod őket, hogy megnézzék a webáruház választékát. A blogbejegyzés keresőoptimalizálási szempontból is jól fog jönni.

Hirdess a Google-n

Az emberek egyre inkább online tájékozódnak, ezért fontos, hogy a webáruházad valentin-napi kínálatát is megtalálják a találatok között.

Készíts külön landoló oldalt

Mindenképp legyen külön oldal, ahova a Facebookról vagy Google-ról érkező, valentin-napi ajándékot kereső látogatók érkeznek. Az oldalon többféle árkategóriájú termék legyen, hogy mindenki megtalálja a pénztárcájának megfelelőt. Mindenképp legyen egy prémium minőségű, extra drága is, ami a többségnek csak vágy kategória lesz, de ha még is beesik egy-egy rendelés rá, akkor már nyertél vele. Az ilyen drága termék szerepet játszik az olcsóbb termékek eladásában is.

Kapcsold össze Facebookot és a webáruházat

Ezt az általános érvényű szabályt talán felesleges is írnom. A Facebookon is mutasd meg az ünnepi kínálatodat. Sose a fotókat töltsd fel először, hanem írd be a linket és behúzott fotók mellé vagy helyet tedd fel azokat, amikre kattintva rögtön az adott webáruházi oldalra jutnak. Jól konvertálnak a több képes posztok is és mivel minden képhez külön linket is megadhatsz, akár termékenként külön oldalra irányíthatod az érdeklődőket.

Készíts képeslapküldést a honlapodra

Az idei Valentin-napra már késő hozzá kezdeni, de nem csak erre az egy napra jöhet jól, ha van az oldaladon egy képeslapküldési lehetőség. A honlapod látogatottságát megnöveli, és a képeslapküldési céllal idelátogatók egy része megnézi a kínálatod is és vásárlód lehet.

Te melyiket valósítod meg ezek közül? Írd meg hozzászólásban, hogy Te milyen rendkívüli kampánnyal, akcióval készülsz Valentin-napra!

További olvasnivalók hasonló témában:

Valentin-napi kampányötletek

✿ 10 ok, amiért elmenekülnek az oldaladról

Kerüld el a bírságot az adatvédelmi irányelvek betartásával

.
Tetszett a cikk? Kövesd a Virágos marketing tippeket a Facebookon, hogy ne maradj le semmiről és iratkozz fel a Hétfői papírusz hírlevélre, hogy már hétfő reggel inspiráló tippeket kapj az üzleted felvirágoztatásához.

Szívesen beszélgetnél másokkal marketing ötletekről és/vagy kérdéseid vannak, amire szeretnél választ kapni? Csatlakozz a Virágos marketing tippek zárt csoporthoz, hogy együtt ötletelve még eredményesebb lehess! 

Nézd meg ezeket is!

You may also like...

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .